Follow Me

Thursday, July 2, 2009

Mr. P yang Dah x Menyakitkan

Korang ingat tak kisah Mr P, hehehehe haru sungguh masa tukan... walaupun dah 4bulan berlalu tapi sejak dari saat tuh aku malas sgt nak berurusan dengannya.. Even kalau dia hon2 dpn kedai nak suh ambik suratpun aku wat xreti jer atau suh che nafis ataupun budak aku.. punyalah aku takut nak berdepan dengannya.. :p
Tapi dah takdir Tuhan, walaupun kita elak macammana sekalipun.. kalau dah tersurat kita perlu hadapinya... satu hari dia datang anto surat.. xde sape nak g ambil surat so, akupun kuar dgn rasa berdebar-debar.. tapi sempat lagi senyum kat dia.. tupun senyum takut2.. ahaks..
Pastu diapun tanya aku..

Mr.P : Kat kedai awak ada buat rubber stamp x?
Aku : Ada...
Mr.P : Berapa harga?
Aku : Tengok saizlah...
Mr.P : Xpelah.. petang nanti saya datang.. rubber stamp kat PO tu sume dah rosak getahnya..
Aku : Boleh datanglah...
Mr. P : Ok Petang nanti saya datang...

Aku masuk dengan senyuman meleret2 sampai Che nafis pelik.. aku cakap Mr.P dah lupakan sengketa antara aku ngan dia.. hehehehheee.. Syukur Alhamdulillah.. Aku dah x fobia lagi dengan Mr. P

6 comments:

Emak si Teta dan Balkish, mak Andak Ojan, Hakim, said...

ha.ha..ha..akak ingat Mr P tu dhan. Kelakau le pulak..alah masa tu Mr P tengah tension kot, itu yang dia marah2..skrg dah okayla tu..

dhan said...

tulah pasal kak.. tiap2 hari cam fobia je nak g ambik surat... lama kak.. kengkadang che nafis selalu menyakat.. dia cakap Mr. P tu abang sayang.. ntah hape2 jer...
tapi skrg ni Alhamdulillah dah ok... :) lega saya

zara said...

Syukur Alhamdulillah. Buang yang keruh ambil yang jernih. Bila dah baik tu, jangan buat hal lagi...

dhan said...

hehehehehe.. k.zara.. bukan dhan yg cari pasal.. dia tu yg nak marah2 tau.. tapi last2 dhan yg takut ngan dia...

Qimy said...

nilah marah3 sayang namanya..perghh masyuk gak bisnes pasni..lepas rubber stamp, oder stationary plak..pastu oder nasi grg kg lak, makan semeja..ahaks!

dhan said...

banyaklah ko Qim... pesal plak tetiba oder nasi goreng kg plak.. xde kena mengena dalam ini gambar hahahahaha