Follow Me

Friday, July 31, 2009

Emosi Aku

Emosi aku pagi2 baca metro klik sini
kes ni dah 5 tahun lepas berlaku, tapi belum jatuh2 hukum... bayangkanlah kalau kanak-kanak tuh hidup tentu sudah pergi sekolah.. macam2 jenis manusia yang ada di mukabumi Allah ni.. sehinggakan tergamak membunuh nyawa seorang kanak-kanak yang tidak berdosa.
Mungkin normallah kalau anak nakal, kita mencubit mereka..akupun kadang2 mencubit Tia.. tetapi masakan dicubit atau terjatuh boleh menyebabkan hati dan usus kecil pecah..
aduh!! betapa menderitanya sikecil itu..
Aku berharap sangat si pendera itu dapat dijatuhkan hukuman sewajarnya, agar nasib si kecil itu terbela...
Tetiba terfikir sejenak... Orang cakap anak yang meninggal sewaktu kecil akan menunggu ibu bapanya dipintu syurga.. tapi kalau ibu bapa yg menyebabkan kematiannya atau membunuhnya.. agak2 dia tunggu tak..? Allahualam...


3 comments:

Haikaliium said...

entah macam mana hati seorang ibu yg sanggup buat mcm tu...wife aku klu aku anak ckit pn dia dah nk nangis...

Marriatyi Morsin said...

aku sndr sedih klu tgk anak3 sedara aku sakit...

dhan said...

ntahlah chedin.. maity.. aku ni kenkadang geram gak kerenah tia tapi xdalah sampai menyakitkan dia sesangat...
perangai manusia susah nak jangka..