Follow Me

Wednesday, July 8, 2009

Seminggu yang Pelik

Napekan minggu ni .. aku cam rasa pelik.. tetiba rasa cam nak dok kedai jer.. tetiba rasa rajin sesangat.. sesekali jer rasa malas tu datang.. selalu cam rasa rajin tu susah sangat nak datang.. rasa malas tu berdoyon doyon datang.. hik3..
Seminggu ni hati aku cam kena sembur2 dgn che nafis hehehehe... malas nak gi jenjalan.. nak dok kedai jer..xelah aku merengek rengek cam biasa bila agak agak 2 3 hari dok kedai jer... xkuarpun xpe... lagi suka...che nafis ajak gi shopping kat jusco time Mega Salepun malas no nak g.. konfius I.. Che nafis mengucap panjang bersyukur sangat isterinya dah xske shopping hhahahha.. yeker aku dah berubah... cop cop pk jap...
ehmmmm.... aku rasa aku dah diracun ni... xpernah rasa camni ni.. ishh mesti keje che nafis hehehehehehe...
tpi rasa rasa minggu ni je kot duit dia selamat.. minggu depan belum tau lagi. hahahahahaha... (gelak jahat) tunggu ye wahai suamiku.... hehehehehehe


4 comments:

idasm said...

rasanya kaum isteri ni ramai yg suka bershopping yea.. kak ida pun suka jugak..nak2 time sogo sale.. pergh... byk yg menawan hati nanti!

Umie said...

hahaha..rasanya minggu depan 2x ganda dhan shopping sb cover yang minggu lepas punya..hahaha. boleh x gitu?

Emak si Teta dan Balkish, mak Andak Ojan, Hakim, said...

dhan..
huwaa..ha.ha..shopping adalah sumber inspirasi tau! Tiap kali akak shopping seorang diri, akak dapat kembangkan cerita akak..dapat semangat baru..
jom2 kita gi shopping!

dhan said...

kak ida: memang betullah kak ida... shopping memang kegemaran kaum pompuan.. feninlah kepala kaum lelaki bila time mega sale... hahahahaaa

umie:boleh gakkan idea tuh.. nampak menarik heheheheee

k.yati: wahhh k.yati.. bagus tuh.. means lagi banyak shopping lagi berkembanglah idea tuh heheheheee... bagus2 dhan galakkan sebab nanti k.yati buat novel yg lagi gempak... suke3x