Follow Me

Wednesday, July 22, 2009

Semuanya Kerana Tia

Bila badan xsedap... mulalah merengek...

Bila ibu dia wat xlayan... berjurai-jurai airmata

Buntu aku kalau tia demam.. dari badan letih bertambah letih... merengek, meragam setiap masa.. kengkadang ragam dia yang macam ni buat aku xtahan... tia memang manja dan sukakan perhatian.. yang paling dia nak waktu ni perhatian aku.. kengkadang aku rasa cam dia berlakon je lebih.. pura2 menyusu tetapi tangan merayap2.. pastu bercakap2.. hemm.... pening kepala aku weh...

Bila badan xsedap.. merengek.. xmo tido.. asal letak je menangis... xlarat rasanya berdukung 24jam... aku sangat2 berharap mudah2an dia cepat sembuh.. Mak aku cakap Tia ni ikut aku.. sakit sket.. tapi berlakon je lebih.. yeker? ntah2 ikut che nafis kot.. hahahaha...

5 comments:

mai said...

betul cakap mak ko..anak ko tuh mamarazi the making

idasm said...

Kesiannya tia x sihat... kesian jugak kat ibu tia. tp budak2 demam mmg cam tu... nak perhatian lebih.. hehe..
tp tia cute n comel sgt walau tgh nangis!

dhan said...

banyaklah ko mai....
aku ni mane bleh dgr dia nangis... mesti serabut giler...buat apa sume xjadi.. mknpun xsselera...

k.ida: aah kak.. tapi kengkadang geram gak.. nak marah selalupun xelok gak.. tapi kengkadang menguji betullah... :)

zara aluwi said...

Assalamualaikum dhan,
Kecik lagi kamu dah pandai berlakon ya.

Mudah-mudahan Tia cepat sembuh. Kasihan Tia, tak sihat rupanya... Ragam anak-anak deman memang begitu dhan... mereka inginkan perhatian kita. Kasihan dhan... sabar ya.

dhan said...

thanks k.zara...
harap2 begitulah....