Follow Me

Tuesday, June 16, 2009

Tia Demam.....

Sejak balik cuti seminggu ni aktiviti aku agak penuh bukan penuh ngan kerja2 tertunggak.. tp fokus pada my little princess yang demam dan meragam plus merengek... huhuhuhu... nak wat camne sume ni dugaan... (xterlayan rasanya)


dah seminggu tia demam.. mula2 check kat Hospital Kulai kebetulan g melawat Ayah We aku masuk hospital.. suhu dia dah cecah 40c tapi MO just bagi ubat demam jer.. aku relax lagilah.. kalau kat private dah sah2 masuk ubat kat punggung...tensen aku... tp dah 3hr still xbaik lagi aku ajak nafis jumpa pedrectic tp masa tu suhu dah kurang sketlah.. sambil tu aku rajin gak basahkan kepala tia ngan air sbb suhu dia terlalu tinggi risau sgt aku....


Rindu keletah dia.. Semoga tia cepat sembuh.. IBU SAYANG TIA!!! Muahhs

Tia yang sentiasa ceria kalau sihat.......

5 comments:

Umie said...

comelnyer anak dhan..semoga cepat sembuh ye Tia...

dhan said...

Thanks umie...
sedih tgk dia xceria mcm selalu

Teja said...

Ye la Han, kalau anak yg x sihat kita yg susah hati.....mcm anak2 aku tu sebulan kurang2 sekali mesti demam...dah mcm2 vitamin bagi, pun sama gak.....seb baik memasing senang nak makan ubat....tp time kecik memang payah, jawabnya kena tonggeng le...he he he....

Semoga Tia cepat sembuh dan tersenyum riang kembali :)

Qimy said...

tia dah beso!! makin beso makin cam muka nafis aku tgk har3..

semoga sihat..saje nak extra spesel treatment dr ibu dia tu..heh..

dhan said...

tau xpe.. hehehehehe....