Follow Me

Wednesday, June 17, 2009

Alhamdulillah

Salam semua.....
Hari ni barulah perasaan aku benar2 lega bila tia kembali seperti biasa walaupun semamnya belum benar2 kebah...
Dia sudah mula becok bercerita (dalam bahasa dia sendiri) dan juga menjelajah pelosok kedai sambil menjalankan aktiviti biasa iaitu 'mengemas' Syukur Alhamdulillah...
Tadi pagi sempatlah berborak ngan K.nik bercerita tentang tia.. tiba2 terasa tanda2 pada badan tia seperti Bintik2 merah yang ridak gatal tu menyebabkan aku menjadi risau. Bukan apa masa balik klang haritu memang tia banyak kena gigit nyamuk aku takut denggi
dan serta merta aku pergi klinik dan nurse memang sahkan tu campak... Alhamdulillah... Bukan apa aku xsanggup tgk tia kena cucuk2 macam masa dia 42hari sayu hati aku...
Mudah2an tia akan cepat sembuh...
Sayang Tia.. Muahhs...

2 comments:

Emak si Teta dan Balkish, mak Andak Ojan, Hakim, said...

Dhan.Tia da okay ya? kalau campak dia da keluar..selalu demam akan redakan.syukur2 Alhamdulilah.sian budak2 kalau demam, qaisara ari tu kena campak juga akak bagi dia minum airkelapa..abis semua keluar..

dhan said...

Alhamdulillah kak yati.. dah ok demam.. campakpun rasa cam dah abis kuar.. dhan bukan setakat bg minum air kelapa tuh.. tp dengan mandikan lagi ngan air kelapa.. Alhamdulillah dia dah mula aktif semula...
Thanks for ur concern...