Follow Me

Monday, June 15, 2009

Ilmu yang Bermanfaat

Sejak 2 3 menjak ni rajin plak aku menukar cat rumah... bukan apa saje tukar mood.. selain memahirkan diri mengaplikasikan widget2 yang aku pelajari melalui blog serta website yang melambak2... Aku kagum betul ngan bloggers yang rajin wat tutorial untu membantu kengkawan dan secara tidak langsung dapat gak aku belajar sesuatu dgn cara yang ringkas dan mudah difahami.. maklumlah bahasa IT n term ni lain sket tu xmasuk ngan HTML & XML lagi.. pening gak kepala... so inilah hasilnya.. walau xsecantik mane tapi ia atas daya usaha aku.. atas bantuan rakan2... maklumlah aku ni suka bereksperimen n mencuba sesuatu... (BUDAK BARU BELAJAR MACAM NILAH HEHEHEHEE....)

5 comments:

Marriatyi Morsin said...

rehan...dh jd pink la pulak...heheh anyway aku suka jugak bereksperimen ni tp x menjadi lg sbb somi aku pi download bhs cina punya software, abis suma ayat3 dlm pc aku ni jd bhs cina. so aku xtau nk klik kat mana...

Sarnia Yahya said...

dhan...
biasa le tu. Akak dulu pun tak tahu, tanya2 kwn2 juga, selalunya akak akan bereksperiman pd blog adik akak, hehehe... itu yg dia marah...

Teja said...

Han, rajin gak ko menggodeh ek????? klu aku rasa kena mimpi dulu kot! he he he......

Aku suka yg ni...pink...cerah mata aku nk baca....terang dan jelas...widget2 pun teratur jek...

dhan said...

thanks all....
tulah before ni cam kelam jer nak updatepun mls...
ni cam cerialah sket...
heheheheehe

Umie said...

salam...dhan..lawa warna ni..umie suka warna pink..umie pun dah back tukar cat rumah umie..hehehe