Follow Me

Thursday, June 18, 2009

Aku Rindu Seseorang

Benar2 rindu... kalau sebelum ini aku rindu sbb jauh.. hanya dihubungkan oleh ym, facebook dan juga blog.. tetapi skrg aku benar2 rindu kerana walaupun dia telah kembali ke Malaysia tetapi aku masih belum dapat bersua muka dengannya... Ada gak sekali 2 kami berbalas msg tetapi xsama kalau berjumpa ataupun bersembang di ym.. setiap hari aku berdoa agar ada waktunye kami dapat bersembang di alam maya tetapi masa belum mempertemukan aku dan dia..
kalau selama ini.. di kala aku menemani che nafis hingga lewat malam atau awal pagi.. dia seringkali menemani aku.. tapi sekarang tiada lagi.. dia memang seorang sahabat yang realistik aku harap dia cepat2 kembali ke bumi Johor ini... Aku tunggu ko Qim bersama Anis.. Kalau tiba2 ko baca n3 ini ko call tau aku atau tinggalkan msg aku nak oder cistat tuk ko seperti janji aku....



3 comments:

Teja said...

Han, aku pun rindu gak ngan mak budak ni......balik mesia senyap terus.....aku agak mesti dia sesat kat kebun durian kat Pekan tu?????

Wei Qim, cecepat balik JB, kot x pun carilah line tenet.......dpt meeting pun jadiklah......@ updet sket kat blog...ramai yg tertunggu2 ni....

Qimy said...

aiseyman..sayu lak baca entry khas ko ni rehan..huhu..

aku baru pindah hotel yg ada internet..dpt la bukak blog3 korang..windu btol!

aa nanti aku balik johor dpt la bepintu ngan korang sume..insyaAllah..plg koman pon, reuni nanti aku dtg..:)

dhan said...

yehyeh akhirnya Qim kembali.. beshnya...
aku tunggu ko tau... :)