Follow Me

Wednesday, June 17, 2009

Selamat Pengantin Baru Noi dan Fendi



Cuti sekolah memang musim orang kahwin... banyak gak jemputan yang diterima tapi ada gak yang xsempat nak gi... Dalam ramai2 tu jemputan dari ex coursemate masa kat Uitm Shah Alam yang paling istimewa.. sbb dia merupakan bestfren aku...

Noi ni comel jer...Gembira sangat akhirnya Noi kawen ngan pujaan hatinya... semoga berbahagia selamanya hendaknya... Doa tulus dari aku untuk dia suami isteri...

Yang kelakarnyawalaupun majlis dia.. dia sibuk nak bagi arahan itu ini... cam bukan majlis dia plak.. siap cakap kat aku "Aku cam xkonfiden jer mak andam ni.. muda sgt.. " Noi..Noi.. nak tergelak aku dibuatnya...


1 comment:

azazi said...

huahuahua kwn aku yg kepoh nih dh kawen akhirnye...tahniah....dh lma tggu saat nih....