Follow Me

Sunday, June 21, 2009

Terima Kasih Adik2Ku

N3 ini saya buat khas untuk 2 orang staff saya yang akan melanjutkan pelajaran mereka... selama 6 bulan mereka bekerja dengan saya.. saya hargai pertolongan mereka.. mereka bukanlah pekerja saya yang terbaik.. tetapi sikap ingin belajar mereka itu yang menyebabkan saya senang bekerja dengan mereka.. walaupun kadangkala saya moody.. tapi mereka masih menghormati saya dan suami...
Buat Atiqah & Farqhana...
Moga terus success dalam pelajaran.. belajar rajin2.. awak adalah harapan ibu dan keluarga untuk mengubah kehidupan awak sekeluarga ke tahap yang lebih baik... Jadi contoh pada adik..
Dan yang paling penting.. mesti fokus.. jangan careless...ingat apa yang akak dan abang pesan sepanjang awak kerja di bookish...
Sekiranya ada kesalahan dan teguran yang menyakitkan hati selama ini akak dan abang minta maaf... Terima Kasih segalanya...

No comments: