Follow Me

Monday, March 23, 2009

Sepetang di Jusco Tebrau City.....

Sebenarnya dah 2minggu berlalu pertemuan ngan member kamceng aku ni.. tapi disebabkan kesuntukan waktu.. xsempat nak update n3 ni..

Sebenarnya date ni unplanned.. tetiba Anim call aku n cakap dia ade kat JB cuti.. so aku tgk2 schedule che nafisku cayang.. agak2 bleh selit apalagi on lah.. tupun kitorang gerak dari kedai kul 5 ptg.. dengan kaedah pemanduan yg sangat2 santai.. kitorang sampai dlm kul 6.30 kot lebih kurang.. sempat plak g tesco sbb Anim ngan Apoi kena anto big boss meeting kat Persada..


Lepas Maghrib baru kitorang gerak g Jusco.. mentang2lah sebelah menyebelah 2 2 aku pulun.. sampai2 je kitorang tengok jam dah kul 8.30mlm... nampak kelibat Anim ngan anak dara dia Afrina kat Ground Floor.. kitorang lambai2lah.. kitorang turun dia naik eskalator.. kitorang naik dia turun.. adalah dkat 4x.. hahahaha wat lawak tul.. last2 aku bio jer dia naik.. mls aku nk turun... lepak2 jap tunggu Apoi pastu trus je pakat2 g makan kat Nando's... che nafis cam blur2 je.. xtau nak order pe.. last2 ambik family sset.. layan jelah sambil melayan tia ngan Afrina.. Tia cam biasalah kecoh semacam... Afrina cool jer.. :) tp bila mknan sampai.. 2 2 xleh handle.. nampak sgt ikut perangai mak bapak dia .. suka makan.. hahahahaha..


Aku kawan ngan Anim ni sejak dr YPJ lagi.. memang lama.. mcm2 kitorang share.. termasuk besday.. teringat zaman jadi anak2 datin.. kena baling tepung ngan telur keliling rumah lari.. sebab ramai yg dendam.. hahahaha...tapi skrg anim betul2 jadi anak datin.. tp still cam dulu.. tatak sombong... :p.. Abis makan lepak2 jap terus je balik... Kitorang gerak dalam kul 10mlm.. n sampai umah kul 11mlm...


Oklah layan jelah gambo2 yg sempat che nafis snap pakai hp LG KKU990R aku yg baru huhuhuhu.... saje test hp yg dia belikan... :( (Dia beli dia yg byk guna...) hahahahaha...







Mak2 yang sibok bergambo... anak2 sibok bergosip.. kecoh betul..

padahal baru sekali jumpa... :p

Lokasi: depan Diamond Platinum JJ Tebrau City)








2 budak yg dah dapat ditangkap ..... mane mau lari ha... :)








Bergambo lepas dah habis perabih sume makanan.... :)


muka Afrina tensen.. dpt mkn sket jer.. :p


Lokasi: Nando's JJ Tebrau City


ni gambo yg paling aku suke... cam kepoh jer tia cerita.. Afrina kusyuk dengar.. ntah ape yg diceritakan tuh.. gosip jer.. :p


Semoga selepas ini ada lagi pertemuan yang menyusul walaupun hanya setahun 2x... :)

Semoga persahabatan ini berkekalan hendaknya...
AMIN





7 comments:

Anonymous said...

Like mother like doter....kompem!!

Mamarazi in the making....baik ko cover2 sket han oiiii......

Marriatyi Morsin said...

hehehe aku dpt no 2...yeayea...
rehan x tahan tgk tia dgn anak kawan ko tu...sebijik macam ko...konpem klu ade pc dpn dia, mesti ade geng tetingkap mcm mak dia...

dhan said...

hahahaaa... tu yg aku risau tuh :p
ntah apelah mak anis komen sok pagi.... :D

Qimy said...

cisss! tunggu komen berantu dr aku eh..

tu tia tgh beborak ke tgh behujah? kuikuikui...

pandai lak ko ikat rambut tia camtu..rambut anis masa kecik3 dah la takde..tecacang3 lak tu..rugi x ikat cam tia..hehe..

dhan said...

hehehehe.. aku dah ckp dah..
Qim: rambut tia tuh mmg kene ikat kalo x serabut giler.. sbb tuh aku ske ikat.. :p

Anonymous said...

Seronok bila tengok bebudak berbual-bual. Entah apa bahasa mereka tu. Mereka saja yang faham.

Anonymous said...

betullah k.zara...
kengkadang gelak tgk telatah dorang.... :D