Follow Me

Tuesday, March 10, 2009

Sembrong Lake Resort Bergegar!!!

Aku memang selalu lambat bab2 update benda2 penting dalam blog nih... bukannya apa masa xberapa mengizinkan.... sorilah ye geng2 tingkap... walaupun dah basi.. dan termuntah2 email dr facebook dlm inbox aku.. tp aku tetap nak update..
Ahad 08.03.09 selepas setahun pilihanraya.. aku n geng tetingkap SMKA Bandar Penawar telah bersepakat untuk menggegarkan Sembrong Lake Resort, Kluang..
Untuk pertama kalinya kitorang 'reunion' setelah hampir 12 thn meninggalkan alam persekolahan...walaupun hanya beberapa keluarga saje yg hadir.. tp suasana tetap meriah..

Dengan tema potluck.. mmajlis dimulakan dengan hidangan breakfast dr Chedin.. tp aku dtg lambatlah sket.. sbb banyak benda nak kena settle... huhuhuhu...
memang melambak mknan sebab keluarga teja bawak byk mknan.. huhuhuhu...

Majlis tamat kira2 pukul 3.30ptg..

Malas nak citer banyak.. layan jelah gambar k..


budak2 beraktiviti ... mak-mak sambung gossip...



sessi bergambar seisi keluarga... setelah penat borak n makan2.....


pemandangan ntah hape2 dlm perjlnan....



sesi tukar2 hadiah... hadiah aku untuk maity......



gambar candid... awa: gambo ni cam sesuatulah.....ade anak dan bapak... cam satu kuarga.. :p


kawan aku yg comei tetapi belum berpunya..... http://limatahun.blogspot.com/

6 comments:

Qimy said...

ntah rehan..tetinggal ketapi lak..tp takpe..gambo awa sekeluarga tu mmg kelllas..hanya ada di blog ko kuikuikui..

x sabo nak jumpa ko lak nanti..;)

Anonymous said...

Han, sampai temuntah2 inbox emel ek??? pembetulan, sarapan pg wak lan pun bawak byk tau..aku 3 je...awa pun byk gak...

pssstttt : aku ada gk gambo Awa 'sefamily'...tp x sama ngan ko punya...nnt aku letak kat part lepak santai blog aku...

sitinurulhawa said...

sabo je lah aku dgn korang ni..

amboii.. promo nampak, siap letak url blog lagi. tp gambor tu tak cun aa dhan.. atau aku sebenarnya tak photogenic :P

dhan said...

awa: oklah tuh... ko ckp xcun.. tp ok wat gambo tuh.. still nmpak comel... :p

Yin Hasni said...

Rehan,
ko promot Awa ea...

dhan said...

hehehe... aku ske tgk kengkawan bahagia... :p