Follow Me

Thursday, March 12, 2009

Happy 2nd Anniversary...

Sebenarnya dah 2hari berlalu anniversary aku yang ke 2.. tapi baru sempat nak wat n3.. bukan ape jeles tgk Qim ngan teja wat n3 gambo kahwin.. nak jugak! nak jugak! hehehehee.....
Macam xcaya bleh plak berderet anniversary sahabat2 aku tuh.. Belum terlambat nak wish teja & Kosni (11/3)dan Qim & Paie (12/3) HAPPY ANNIVERSARY...
Sebenarnya banyak sgt gambar kawin ni.. tp byk yg candid dan xberape comei.. maklumlah orgnye pun xcomei sgt.. hehehee so korang layan jelah gambo ni...

antara gambar2 masa majlis rumah aku kat Teratak Tanjung Budi...


Majlis di rumah pihak Lelaki di Klang, Selangor...












8 comments:

Qimy said...

laaa...sket aje entry ko tulih..igt nak bejiwang cam aku gak harharhar..

papehal pon, hepi anniv gak lah..semoga kekal kasih sayang dan sentiasa tabah. kasih kekal membawa ke syurga beb! ;)

a-ah kan, x sangka lak anniv korang bederet ngan aku..pasni mmg leh celebrate sesame aa..:p

Anonymous said...

Han, he he he...ko jeles gak eh? x pe..letak2..aku letak gambo nikah, Qim letak gambo sanding, ko letak 2-2 sekali....amboi!!!!

Happy Aniversary han & che nafis...
Pasni kite sambut gether2 eh.......

sitinurulhawa said...

aku nak selit bleh tak? hehe

happy anniversary dhan.. semoga terus terbang dlm kebahagiaan haha

dhan said...

thanks kengkawan...
Qim: sket tp bermakne... oklah tuh...
Teja: bleh smbut 3gather2...tunggu kuarga Qim blk sini.. next year kita set up
Awa: kopun bile lg nk terbang hehehehe... kalo kawen pilih 9/3 or 14/3 tau.. bleh ckpkan korem... :p

Yin Hasni said...

Hepi Aniversery n happily ever after....

Marriatyi Morsin said...

rehan hepi anniversary...sori ketapi lambat...
nnt aku updet gmbr kawin aku msa anniv aku yek..tp kena tgu bulan 11 la

dhan said...

yin + maity : thanks...

azazi said...

bru tingt aku x tgk pon ko ny egambo kawen kan......