Follow Me

Thursday, March 5, 2009

Aku yg Bengang............

BENGANG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
TENSION!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sib baik hujan...... kuranglah sket rasa tuh.................... tp mmg sakit hati bercampur baur.... Ya Allah tenangkanlah hati ..........................
Kenapalah semakin lama hati aku semakin geram....................
Moga ia cepat berakhir.......................................
Amin................
Astgharfirullahhalazim...........................

6 comments:

Anonymous said...

kenapa lak ni dhan...teruk ajer bunyinya...banyak2 sabar k?

Qimy said...

nape rehan..nape nape nape NAPE?

sitinurulhawa said...

ai... krisis mr P lagi ke?

rehan bersabarlah kamu sepertimana che nafis bersabar melihat kamu melayan tetingkap ;))

Anonymous said...

Kenapa ni dhan... terperanjat pulak akak terbaca ayat mula-mula tu... Apa yang tak kena nie... bawa bertenang... bawa bertenang... hari Jumaat ni hari untuk tenang-tenangkan jiwa...

dhan said...

Thanks kengkawan atas keprihatinan korang....
mai& Qim: nampak sgt kemamarazian korang... pepagi dah ketuk tingkap aku... :p

awa: ni kes lain... bukan kes Mr. P.. tp sume dah settle lahar dah meletup... :p

k.zara: thanks.. Alhamdulillah.. semua dah ok..

Marriatyi Morsin said...

rehan nape? aku terlambat ketapi....tp aku nk tau gak kenapa