Follow Me

Wednesday, April 29, 2009

Warming up membersihkan sawang.....

Salam kengkawan....

lamanye xupdate blog.. rindu sesangat .. byk sebenarnya nak update.. hari2 ada jer citer menarik yg nak aku share sejak 2 minggu kebelakangan ni.. tp.. disebabkan kebizian aku melayan segala macam kerenah insan2 tersayang disisiku serta lambakan kerja yg xpernah abis menyebabkan waktu 24 jam yg diperuntukkan tu mcm x mencukupi.. tp InsyaAllah akan kugunakan sebaik mungkin.. aku mmg agak bermasalah sket ngan time management ni.. dr time sekolah2 dulu... tp skrg ni sjk dah keje kira ok sketlah...

Musim2 org kawen yg akan dtg ni.. aku mmg agak bz.. Tapi aku bersyukur kerana maksudnya rezeki yg dianugerahkan Allah tu xputus tuk aku.. Alhamdulillah...
Banyak benda nak citer.. especially Coret2 di KLIBF 09 yg dah seminggu berlalu... lambat sungguh aku nak update.. InsyaAllah akan kucoretkan sebagai serangan bls hehehehe.. nantikan panahan beracunku... :p

6 comments:

Marriatyi Morsin said...

rehan rindu ko...xpe kerja kuat3 tp jgn lupa kg kesihatan yek

Marriatyi Morsin said...

kesilapan...kg pulak...tukar pd jg yek...

dhan said...

windu ko jugak maity....
thanks...
dah lame xberconference.. rindu sesangat...

Qimy said...

aa idup gak blog ni..apa kes..cepat3 online!! ko janji jumaat ni kan..;)

zara said...

Relekskan fikiran jangan gesa-gesa nanti kepala pulak bersawang. Tia apa khabar?

dhan said...

hi kak zara.... skrg ni oklah sket.. masih bleh tarik nafass hehehehe.. tiapun xbape sihat sgt.. selsema je..