Follow Me

Thursday, April 9, 2009

Aku, Demam n Kerja....

Salam kengkawan....
Sebenarnya dah 3hari demam teruk.. dah lama xdemam camni...
Maybe penat sangat kot.. banyak benda nak kena settle.. ngan kerja yang xpernah abis..
Actually, dmam ni aku cari sendri.. hehehehe..
Ceritanya camni.. Ahad lepas antar angah nak balik kl.. so sempatlah skodeng supplier buku aku tuh.. nampaknya dia dah ada buku Setiap Jumaat.. NB.. akupun apalagi ilang terus niat nak beli masa book fair sbb dah xsabo.. hehehehe.. mlm tuh blk keje dahlah lambat ,, bleh plak sambung baca jap sampai kul 3pagi.. che nafis ngan tia dah lama terlena.. aku je dok cam burung jampuk.. baca buku.. heheheeehe.. dah lama xbuat camtuh.. nak wat camne dah minat n xsabo.. aku gagahkan diri gak..
Esoknya.. pagi2 dah kuar cam biasa anto adik g sekolah n terus g kedai.. mulalah bersin2 xbenti2.. air idung dah start meleleh.. bdn dah cam dok tepi dapur.. panas giler.. bibir dah start pecah2.. ulcer.. sampailah hari ni baru ok sket... mudah2an cepat sembuh.... tp aku still pegi keje hari2.. cuma rasa cam melayang-layang.. macam layang-layang putus tali... :).. hari ni rasa cam ok sket..

13 comments:

Umie said...

kesiannye dhan..kalu umie memang x larat dah kalu demam gitu..anyway..get weell soon k..

dhan said...

thanks umie..
mmg xlarat rasanye.. tp sbb keje sendri.. gagahkan gak.. tp kalo keje ngan org.. dah lama ambik mc.. :p

Marriatyi Morsin said...

tu la sape sruh jd burung jampuk. kan dh demam...
dh pi rest bnyk3...jom pi spa n sauna nk x rehan? ko trun jb, nk sruh cik awa survey tmpt manjakan diri

dhan said...

beshnye.. bile tu maity..
kat mai beauty angsanapun besh gak.. tp xsalah ade lelaki lembut.. xmo aku... :p

Emak si Teta dan Balkish, mak Andak Ojan, Hakim, said...

salam
la dhan demam ke? masakan baca SJ sampai demam? ha.ha.ha..tak apa dhan, makan ubat ya..nanti bila pesta buku dhan bertambah sihat...kerja2 dhan tapi diri pun kena jaga tau..

dhan said...

salam kak yati...
biasalah kak yati penangan SJ.. hehehe..
InsyaAllah dah ok sket nih.. xsabar nak g pesta buku.. harap dipermudahkan jalannya... :)

Haikaliium said...

ke....demam tia nak dpt adik???

dhan said...

hahaha... memandai je ko ni.. Allah jelah yg tau.. :p

Qimy said...

lerrr...ko ni sebijik cam aku..x sesabo..mmg kalo ikut hati nak aje aku stayup sampai abis baca HP..pakkal aje la aku ni kuat tido..kang x cukup tido mula la aku ngamuk hik3..

take care rehan..makan ubat! nanti rindu la nak betingkap ngan ko..

mai said...

aku pun demam dhan..tapi bukan sebab baca buku la kan..demam sebab jangkit najwa..tak cukup tido jaga minah tuh, and terpaksa abiskan keje lab..anyway..cepat sembuh!

sHe said...

hye akak..

hehe, she pun kalau dapat baca novel, tak tido pun takpe. tau2 habis je baca dah cerah.

dari zaman sekolah lagi camtu. selagi tak habis rasa makin nak tau, nak tau. sampai ngantuk pun lupa. hehe..

semoga cepat sembuh ya? :)

zara said...

Assalamualaikum dhan,

Dhan demam ya... makan ubat nanti bersin tak ganggu bila baca novel tu.

Semoga cepat sembuh.

dhan said...

thanks kengkawan sumer....
keprihatinan korang amatlah aku hargai..
muahhhsss