Follow Me

Saturday, April 4, 2009

Tag dari K.Sarnia - seribu impian....

1)Apakah nama blog anda sekarang dan kenapakah anda memilih nama blog itu?
Diari Seorang Ibu.. asalnya nak citer pasal anak n pengalaman jadi ibu.. tapi jadi citer pasal mak plak.. hehehehe.. citer pasal anak kat http://permatahatibonda.blogspot.com

2) Apakah link blog anda sekarang dan bagaimana boleh timbul idea untuk menamakannya seperti itu?
http://superbmum.blogspot.com/
idea timbul? ntah ek.. multitasker kot.. hahaha tu yg jadi cam superb la.. nak lawan superman hehehehe :p

3) Apakah method dalam penulisan blog anda?
xde methodpun.. sumer main taram n rencam.. ikut keyboard n perahan santan dr otak.. :p...

4) Pernah terasa nak hapuskan blog anda? kenapa?
xdelah plak setakat ni.. sbb macam2 bleh citer n share ngan kengkawan.. :)

5) Apakah pendapat anda mengenai blog kepada pemilik blog yang tag anda ini?
besh n simple...

6) Senaraikan calon yang akan di tag: Nak tag brp org?
biasalah tuk geng tetingkap...
1) Qim
2) Teja
3) Maity
4) Awa ( jgn ingat cuti g bangkok xkena tag hahaha)
5) K.Nik -muslimah

9 comments:

Marriatyi Morsin said...

aku kena buat ke? aduiii

Marriatyi Morsin said...

opps lupa..yea yea aku no.1...senang pulak bukak blog ko skrg

Qimy said...

aku jawab tag kat sini aje ok tak? heheheh.

dhan said...

maity tag senng je.. huhuhuuhu
Qim: jgn nak nyebok buat kat blog ko.. assessmen b4 berpiknik... :p

dhan said...

maity tag senng je.. huhuhuuhu
Qim: jgn nak nyebok buat kat blog ko.. assessmen b4 berpiknik... :p

Teja said...

Han, blog aku tgh cuti pun kena gak ke?.hu hu hu......

Aku suka no. 3 : ikut perahan santan dari otak'...keh keh keh...

dhan said...

hehehee itu no. 3 mmg ikut kepekatan santan baru kuar idea bernas.. hahahahaa

sherin said...

aku x tlibat dlm ini gamba..aku dtg cbuk jek

dhan said...

ko dah kena buat blog sherin.. baru ko bleh terlibat dlm byk gambo... :p