Follow Me

Friday, April 3, 2009

Wahai hati.... bertenanglah...

Aku xtau ape yang aku alami.. tapi tiba-tiba aku rasa sedih sangat... bukan xpenah berduka.. tetapi hati rasa sangat sayu... dah lama aku xalami rasa sebegini...
Langsung xboleh fokus pada apa yang aku buat... Tapi kali ini perasaan ini lain sangat.. mungkinkah ada sesuatu yang bakal berlaku... Aku berdoa mudah2an segalanya selamat..
Mood aku memang xmenetu.. langsung xda mood nak join kengkawan berfacebook.. chatting kat skype seperti biasa.. mengusik my superman... ntahlah...
Wahai hati bertenanglah.. Setiap apa yang berlaku ada hikmahnya..
Redhalah dengan apa yang akan dan telah berlaku.. semoga ada sinar apabila terbit matahari esok..Amin....

7 comments:

Qimy said...

take care rehan, bebila ko perlukan aku, aku ada..cuma xleh join beconf dah..huwaaaaa...

dhan said...

thanks Qim..

Haikaliium said...

Salam Rehan, biasanya klu aku berada dlm keadaan mcm tu, aku lebih suka bersendirian...cari tempat yg tenang & bercakap sorang-sorang dgn Allah Yang Maha Mendengar...cuba la...

Teja said...

Han, semoga kau tabah dalam menghadapi apa jua rintangan...Aku doakan kau selalu berada dalam kesejahteraan...

Marriatyi Morsin said...

Rehan ko bleh kol aku klu ko perlukan seseorang...klu ko xdpt..ko miss kol je aku..aku kol ko balik..

sabar yek

Emak si Teta dan Balkish, mak Andak Ojan, Hakim, said...

Salam dhan..
Gerangan apa yang berkeluh kesah ni dhan. Harap2 semuanya okay..idup cam tulah dhan, hari ini susah hati, esok okay. Sabar bnyk22

dhan said...

Thanks Qim,chedin, teja n k.yati... atas segala perhatian dan keprihatinan...
Korang memang besh..
Qim: thanks sbb layan aku meroyan malam arituh.. hehehe
Sherin: Thanks sms aku...
Maity: Thanks call aku..
Aku sayang korang.. muahhs