Follow Me

Friday, January 1, 2010

Selamat Datang 2010

Rasanya belum terlambat untuk aku ucapkan Selamat Menyambut Tahun 2010.. tapi bagi aku penduduk Johor ni.. kedatangan Tahun Baru xde apa yang istimewanya berbanding tahun Hijrah.. Mungkin sebab Johor xcuti kot.. dan segala urusan berjalan seperti biasa... so, xdelah meriahnya.. berbanding menunggu kedatangan Awal Muharram dimana Kita sebagai umat Islam menunggu saat untuk membaca doa Awal & Akhir tahun bagi memohon keampunan dari Allah atas segala kesilapan yang kita lakukan sepanjang tahun...
Apa yang membezakannya aku mempunyai pelbagai azam sama ada kedatangan Hijrah ataupun Tahun baru ini.. Semoga aku akan sentiasa bersyukur dengan nikmat yang Tuhan kurniakan selama ini.. serta semakin success dalam segala urusan yang aku lakukan.. Amin...
Biasanya, segala impian aku hanya separuh sahaja yang telah terlaksana dan seperti biasa.. azam itu aku forwardkan untuk tahun ini...
So.. Apa Azam korang untuk tahun ini..?

3 comments:

kaknik said...

Salam dhan..
akhirnya dhan muncul jgk..muahhsss! rindu kat dhan jgk.

sayang said...

salam kak

wajah baru...i likeeeee it...hehe.

selamat tahun baru! May dis yr bring joy and happiness in ur life...

dhan said...

salam k.nik...
hehehehe.. come back new year kak.. hehehe

adik: jeles tgk rumah baru adik.. so sibuklah i mengecat di tahun baru.. hehehehe
I hope you so... muahhs