Follow Me

Sunday, January 3, 2010

'Pisah Susu'

Aku ni dalam usaha nak pisahkan susu tia.. bukannya apa tia dah nak masuk 2 tahun dah.. cuma hati aku ni xberapa kuat.. sian gak pikir2 dia tuh xminum susu formula.. kengkadang kelakar gak sebab dia wat aku cam botol air bgerak dia.. xkira kat ner kalo nak tuh ehmmm.. xleh nak ckp TIDAK..
tapi aku memang dah nekad walau camnepun sblm dia genap dua thn aku nak pisahkan gak.. lagipun aku rasa air susu aku pun mmg xbanyak lagi dah..
Aku rasa aku mmglah rasa kuat sket semangat tapi che nafis tuh lagi sayu kalo pasal tia.. anak ayahlah katakan.. tapi kitorang dah bincang benda ni dan setuju tuk tia berenti menyusu badan... mudah2an berjaya.. :)

3 comments:

Marriatyi Morsin said...

rehan, ko bg dia minum susu lain la pulak. tp mmg 1 hr nnt ko mmg kena pisahkan susu ko dgn dia gak...(psssst tia mintakla adik lagi...)

Qimy said...

tia dah campur minum susu formula ke before this? kalo dah xde masalah la kot..:)

take care..bukak la tingkap cepat! :p

Teja said...

Betul mity, bagi adik dia pulak..he3

*** selamat tahun baru Han, lama x borak ek????