Follow Me

Tuesday, February 17, 2009

Sedapnye Cheese Tart

Sedapnyer cistat nih menyelerakan betullah... sib baiklah jauh kalau setakat kat johor nih kugagahkan jua...
Sebenarnye member aku si shamsiah adam a.k.a sam ni memang produce segala jenis kuih. sedia mengambil tempahan untuk ape jua majlis yang nak order kueh2 nih. http://sweetlittlecakeshop.blogspot.com/ ni blog dia.. wa aku siap promote lagih... bile cite2 cistat nih kelenjar liur aku terus berfungsi ngan aktif sekali... memanglah xleh jumpa segala jenis makanan yg sedap2 camni.. lagipun cistat ni feveret kueh aku...
Lagi2 sejak2 nih keinginan nak makan membuak2 xsabo plak rasanye... jauh sgt tuh kat melaka... xpe sam dah janji nak pos tuk aku.. tp yg penting xmo guna khidmat Mr. P nak guna skynet... demand plak aku nih... beshnyer...

10 comments:

Emak si Teta dan Balkish, mak Andak Ojan, Hakim, said...

salam dhan..
bila tgk kat blog akak..tajuk dhan punya title..sedapnya cistat..akak fikir apa bintang yg sedap ni..ha.ha.ha..rupanya cheese tart..canggih2 bahasa skrg..tapi cheesetart memag sedap, cuma kalau makan banyak2 penyakitlah gamaknya..isyy2..buat sdrla dhan tapi skrg cheese mahal sungguh...

Marriatyi Morsin said...

rehan..ade ape3 ke ni?

dhan said...

hehehehehe... k.yati.. dhan ni rosakkan bahasa je kan... sorilah yer nanti dhan edit... :)

Anonymous said...

Han : ada blubeery dalam dlm cis tat!!! he he he...o o kamu ketahuan!!!.....

han : tu NB penulis tu eh?...aku beli semua buku keluaran Nb Kara yg akak tu tulis tau...kem salam eh!!!

dhan said...

mity: aku xtaulah... tp mmg teruja sgt bile tgk ape2 yg kaitan ngan cheese.. cm ngidam jer... tp mmg sepanjang tahun camnih hahaha

teja: ko belajolah ngan sam... dkt sket aku nak roger... huhuhuhu...
ko gilah blog dia say hi.. dia oklah...

Qimy said...

cis!!

NIk Fauziah Nik Hussin said...

Dhan klu turun kl, pegi ke Food court jalan duta..(dkt lhdn dan kompleks mahkamah tu) sedap 'cistat' kakak tu!

Umie said...

dhan..asal johor ker? dulu kawan umie pun selalu gak beli tart ni. mak anak murid dia yang wat kan..kalu x silap umie, kawan umie tu dulu mengajar kat sk kompleks uda, jb. tp sekarang ni dah pindah ke sarawak. kalu dhan nak..nanti umie boleh tanyakan alamat org buat tart tu.

Sam Adam said...

rihan...thanks yer tolong promote kt blog ni pasal cheese tart ku...jasamu ku kenang ke akhir hayat...

dhan said...

hehehehe... what's fren are for?