Follow Me

Friday, February 20, 2009

7 tahun sudah berlalu........

Tarra.... nilah sebenarnye hadiah yang superman hadiahkan sempena anniversary declare kitorang kelmarin.. 21.2.09
Dah 7 thn aku mengenali superman ni dengan lebih rapat... walaupun dah 10thn kenal.. tetiap tahun ade je bagi aku present tp aku nih bg 2thn sekali hehehehehe...
Dia ckp ni dia bagi hadiah untuk aku senang update blog.. senang nak snap gambo2...:p
Aku xtau nak ckp camne... terharu sgt... sbb ade jer surprise untuk aku.. walaupun xsurprise sgt... Sebenarnya camera ni dia dah beli masa kitorang pegi Angsana last Thursday tp aku xsempat nak snap gambo...dia suh aku pilih ape yg aku nak dengan budget RM500.. aku xtau nak ape... pastu dia ckp kalau beli camera nak x menggantikan canon aku yg hilang setahun yg lalu... aku ok jer.. sebab sebenarnye xharap ape2... dia sayang kat akupun dah cukup.. bagi nafkah... xdelah kitorg anak beranak kebuluran... :D.. tp orang dah nak bagi.. aku terima dengan hati yg terbuka... Alhamdulillah... walau banyak godaan diluar sana yang membuatkan hati aku cemburu... tp aku tau dia masih dan mudah2an akan tetap setia padaku... setia melayan kerenah gilaku... mudah2an Allah tetapkan jodoh kami berpanjangan ...Amin...
Che nafis: kita bisik kat awak nih muahhhs!!!


4 comments:

Anonymous said...

Waaaaaa...bestnya annivesary declare pun dpt hadiah...hu hu hu

pasni ambik gambo byk2 eh....jgn lupa tepek kat blog..

dhan said...

aku skang tgh pikir camne xnak blog aku overload...
tensen beb lembap giler... :(

Qimy said...

aiks rehan..bisik aje, x bawak masuk bilik? ahaha..

aa pasni berentap la korang bedua amik gambo ye rehan, teja..xde gambo byk3 siap!!

che nafis, i pon lap u bery much..muah3x

dhan said...

statement tu sendri mau ingatlah Qim oiii heheheheheehe