Follow Me

Tuesday, January 20, 2009

SESSI MENJAWAB TAG (esp to Kak Sarnia)

Soalan 1 Bila kali terakhir anda pergi bercuti dan kenapa/sebab anda nak pergi bercuti?
Kali terakhir gi cuti ehmm bile yer :) waa dah lama xcuti2 mesia.. last blk umah mak mertua kat klang bln 12 taun lepas(kira cutilah tuh hehehehe)
Soalan 2
Berapakah umur anda? (jangan malu2 nak announce)… dan adakah anda rasa puas dengan pencapaian anda diusia anda sekarang ni?..
umur 4 taunlah hehehehehe ;) tahun ni dah 30 but its just a number hehehehe... byk lagi benda yg blum tercapai... pinjam kata kak sarnia manusia mane pernh puas tp saya bersyukur....
Soalan 3 (tak jawap pun tak pe) Saya tahu anda seorang yang gemar bergambar didepan kemera! jadi pergi ambik kemera anda dan snap gambar wallet/beg duit anda! jangan la malu nak cakap berapa harganya sebab kuantiti nilai dalamnya lebih berharga!
hahahaha sib baik wallet tuh sy dah buang... dah koyak terus br skodeng2 nak beli wallet baru... upload wallet husband bleh x? duitmu duitku jua harharhar
Soalan 4 Anda mungkin seorang blogger, bila waktu yang paling anda suka untuk update/kemaskini blog anda dan kenapa anda pilih waktu itu?
paling suka waktu xbzlah... tp tuntutan kerja.. ikut sempat smbil tidokan anak... :P

Soalan 5 Apakah yang berlegar2 dalam fikiran anda sekarang?
napelah saya terpilih untuk jawab soalan2 nih hehehehe (jwb kak sarnia jgn xjwb) :P
Soalan 6 Apakah habbits anda?
habit? ape yer....gosok bijik mata yg gatal... uishhh xsenonoh btul habitku ini
Soalan 7 Apakah matlamat anda untuk tahun 2009 ni?
menjadi insan yg lebih baik... kawal emosi.... :p same jer tetiap thn...
Soalan 8 Senaraikan 4 perkara yang anda akan lakukan selepas menjawab tag saya ni?
1. pening gak nih ... lain kali bg jwpn multiple choices bleh hentam hehehehe
2. sapelah yg kena lepas nih...
jwb 2 jelah bleh... buntulah...
Soalan 9 Adakah anda seorang yang pemarah/pendendam / bengis? can cara anda mengatasinya
diam atau lepaskan.... tgk situasi..
kalau geram sgt nangis....
Soalan 10 What happened to you in 2001 till 2004?
ehmmm... cam dah lupelah...
2001 - masih study kat uitm shah alam.
2002- trouble ngan lecturer x-tent practicum... :P brutal gak aku nih....
2003 - practikal kat tesco klang
2004 - kerja kat tesco klang

hahahahaha it's my turn.....

aku nak tag (jaga korang aku nak gali rahsia korang)

1. teja

2. yin

3.Qim

4. Mity

5. Cheann

jawab jgn xjawab.... caranye

1. korang copy soklan diatas pastu paste kat blog korang... kendian jawab... nanti cikgu dtg check jawapan.. kalau xjawab carrymark kosong :p hehehehe

4 comments:

Qimy said...

hampehh ko rehan..aku plg mencikk jawab tag...:s

dhan said...

kebencianmu kesukaan aku qim.... :p

Qimy said...

seb baik la tag ko sonang aje nak jawab rehan..slalu aku dtg tag jenuh nak jawab huhu..

dhan said...

xpe ni tag dr org nanti lepas nih aku sediakan tag kaw2 punye :)