Follow Me

Tuesday, December 16, 2008

Tension tahap dewa

Hari ni aku agak tensen jugaklah. Macam2 hal... dengan masalah kedai lagi time constrain. Money constrain... hemm macam2 masalah yang timbul.
Sebenarnye dari pagi lagi tensen sebab hari dahlah nak ujan pas2 mesin basuh xbeli lagi. Dahlah banyak baju xbasuh sebab lately cuaca xokeykan. pas2 pagi2 tgk cuaca cam ok so basuhlah baju. Asal aku basuh baju je makcik blkg umah aku tu mesti bakar sampah, cis hilang bau wangi baju2 aku.. xde kesedaran sivik langsung, cuaca dah macam ni lapisan ozon dah makin nipis pun xde kesedaran buat pembakaran terbuka pas2 hari aku basuh baju...
pas2 tgh sidai2 baju adik aku tuh dok bergayut kat ampaian yang dah cam segan2 nak berteguh tuh yang putus... masalah lagi baju dahlah banyak sure xkering sampai petang.
mood superman akupun xokey... muka malam2 nih tensen je. dahlah tia nak main jer xnak tido aku dahlah ade keje nak buat. bebudak aku ni pun satu hal jugak.. xnak belajar dari kesilapan berape kali ingatkan pun xingat2. hemm... budak2kan xpenah keje... tapi aku nih memang xsuka pada kesilapan. sebab aku selama nih memang jaga kualiti dan kuantiti untuk kedai aku.....
hem pk pklah.... ape komen korang?

No comments: