Follow Me

Tuesday, December 30, 2008

Hari-hari yang bz


Start from today untill school opens, mesti aku bz... mcm ade anak ramai jer. hehehehe... tp aku suka gak sebab itu bermakna rezeki aku murah sebab pelanggan 'bookish' makin ramai. Alhamdulillah!! Amin Ya Rabbal Alamin..

Bookish tulah sumber rezeki yang aku dan che nafis ade.. kitorang start from zero.. tapi dengan niat yang suci murni (cheewah!) akhirnya impian itu terlaksana.. Aku berharap sangat satu hari nanti 'bookish bakal gah mcm jenama kedai buku yang lain like MPH, Popular, etc.

Bookish lambang cinta kami berdua.. Tapi kalau antara family ngan bookish dua2 sama penting... Dah dua tahun 'Bookish' hidup sebelum kami kahwin lagi. Dia lambang persefahaman aku ngan Che Nafis mysuperman. Korang nak tau x nape aku panggil Superman. Itu sebenarnya sebab dulu time aku susah dan blur dia sentiasa ada bantu aku bukan setakat aku.. kaum kerabat, bestfriend etc sume dia tolong janji ade kena mengena ngan aku.

Walaupun dia pernah cakap ngan aku waktu dolu2 " AWAK INGAT SAYA XDE KERJA LAIN KE ASYIK NAK LAYAN AWAK JER" huhhuhu sedih giler masa tuh tp aku tetap sayang kat dia.... aku xkan jumpa orang lain yang dapat layan kerenah giler aku ni selain dari dia.

Aku cam xcaya yang aku akan kahwin ngan dia setelah 5tahun lost contact.. Che Nafis nak bisik " Muahh Muahhs" hehehehehe

No comments: