Follow Me

Sunday, December 14, 2008

catatanku yang pertama

hari ni tia xlah meragam sangat sebab maybe dia dah besar sketkan. diakan dah 8bulan lebih. tapi dia agak manja kengkadang geram tgk kerenah dia. time bangun tido mesti xnak ngan orang lain. pening kepala aku.
lagi satu perangai dia yang buat aku tensen... bile mandi dia nangis terpaksalah aku letak duck bunyi2 tuh buat teman dia mandi huhuuhu...
walaupun dah 8bulan tapi dia masih menyusu kat aku. mentang2lah ibu dia keje sendri. tapi xpe mudah2an otak dia lebih cergas dari biasa hehehehehe...
aku ni sebenarnya dah boring dok terperap kat kedai je... nak pg cuti skang ni musim ujan...
ingat nak balik klang 25dis ni bleh ambik auntie cay (nama kat bandar) akak aku yang comei lote tuh. maklumlah cuti lamakan.
harini my superman tgh dok mengecat rak majalah dia yang tak sempat2 siap tuh. dah dekat 2 minggu, alasannya tia nak tido tak bleh bising ceh! alasan jer tuh.
Hari ni ujan baru rancang nak basuh baju, tapi sejak washing machine umah kitorang rosak nih kenalah perah manual tensen aku spinner rosak huhuhu... tapi nasib baik ade mysuperhero. ehm....thanks che nafis(muahhhs) :)

No comments: