Follow Me

Monday, December 15, 2008

kelahiran tia



ni gambar fathiyyah 2hari, macam xcaya je aku dah ade anak... mcm kcik lagi jer (akupun memang xbeso2). Tapi aku rasa memang pengalaman yang takleh dilupakan. Alhamdulillah bersalinkan tia agak senang, kejap je sakit 2jam lepas tuh ehh dah lahir. yang lucunya superman aku masuk kat labor room, kira 2gether2 ngan nurse2 yang ade kat dalam tuh beri moral support kat aku. yg kelakarnye aku bleh nak tgelak sebab teringat cite dakolin dakossi yang part dia kena b**ak2 tuh hehehehe. Apelah aku nikan. pastuh aku cam dah xckp nafas akupun bleh ckp "kejap2 xcukup nafas". nasib baiklah baby xlemas sebab cam dia dah tmasuk balikkan. eee ngerinya aku bile teringat camtuh.

Tepat azan asar kul 4.47p.m baby yang aku panggil adam masa dalam perutpun lahir dengan jantina pompuan hehehehe ingat adam rupenye hawa. buat pertama kalinya aku rasa teruja sgt nak menyusukan bb aku.

No comments: