Follow Me

Friday, August 7, 2009

Rindunya Aku

Arghhhh tensen.. xde pekerja lagi... hari2 kena masuk kedai awal.. bukak kedai pagi2.. kul 9 dah tercongok kat kedai..

Rindunya aku...
  • nak bemalas2 kat umah....
  • nak g shopping...
  • nak gi dating....
  • nak updet blog...
  • nak menceceh ngan kengkawan...
  • nak surf internet 24 jam sehari hahahaha...
  • semuanya aku rindu...

Disebabkan dua minggu berturut2 staff aku benti terpaksalah semua kerja aku buat...

korang bayangkanlah....
  • aku dengan kepohnya terpaksa menjaga kedai bersama che nafis dan si tia yang sangat 'rajin' ehmmm... sangatlah 'gembira' ibarat one happy family... hahahaha...
  • aku dengan kepohnya jaga kaunter ngan fotostat sambil dukung tia bagi memastikan dia xterlebih 'rajin' mengemas semua rak yang ada... huhuhu letihhhhnya..
  • aku anak beranak tido mlm macam orang pengsan kerana kepenatan yang teramat....
  • aku anak beranak bertunggu tangga kat kedai selama 14jam sehari... semua kat kedai... aduhhh boring sungguh...

harap2 sume ini akan cepat2 berakhir sebab .....

  • aku rindu nak makan dalam keadaan tenang dan gumbira... kunyah segala makanan ikut sunnah 44kali... (menunjukkan makan perlahan2)
  • aku rindu nak melayan tia yang semakin membesar.. sian kat dia.. sumenya jadi huru hara.. dah xde masa bawak dia g playground petang2, tengok 'kokok' kat reban jiran mak aku..., naik motor ronda2keliling taman...

Tapi...

SETIAP APA YANG BERLAKU ADA HIKMAHNYA.. aku kena selalu positif...

ALLAH bagi ujian kepada hamba-Nya sebab DIA tahu hamba itu boleh menghadapinya...

YEAHHH Keluarga nafis BOLEH ...=D




3 comments:

Marriatyi Morsin said...

rehan....btul la ade hikmah di sebalik semua ni...lama x mengepoh dgn ko jugak

Teja said...

Ko rindu kat aku x? sebab korang sume dah x sempat nak bertingkap...aku pun senyap jek la...:)

Semua yg berlaku mesti ada hikmahnya.....makin kurus le ko Han.....

ManjLara said...

kesiannya. harap semuanya akan segera berakhir ye dhan :)