Follow Me

Tuesday, August 11, 2009

Impianku Bakal Terlaksana

Yes! Yes! impianku bakal terlaksana... Akhirnya setelah ABBM seminggu berada di tangan aku dapat jugak meneruskan pembacaan malam ni... Aku nak balik awal... hari ni keje xbyk sangat.. so aku nak gagahkan diri meneruskan pembacaan yang baru tiga helai.. Aku teruja nak baca kisah Adam, Laura, Richie, Julie... xsabarnya....
Tunggu nanti aku updet buku ni kat bookish's mini library okey...
Xpernah buku NB berada lama ditangan tapi xsempat baca... first time tau... sadis sungguh.. tiap mlm che nafis dok tolong alihkan buku tu dari dakapanku...dah seminggu tido dalam dakapan Adam... hahahaha... jgn mara....tapi xabis baca aku dah dibawa oleh Adam ke dunia fantasi... huhuhuhu.. hinggalah ke subuh hari... moga hari ni mata aku mampu bertahan... ok.. aku nak siap2 balik... bye...

2 comments:

Teja said...

Wah.........dasyat...cecepat sket baca Han, pastu updet kat aku..

Dah kuar eh buku ni....nak kena cari ni..

dhan said...

dah kuar... tapi still xberjaya lagi menghabiskan...
warghhhh tensen...