Follow Me

Saturday, May 30, 2009

Akhirnya semuanya selesai....................

Alhamdulillah akhirnya segala-galanya telah selesai.......
Rasanya hampir sebulan saya xdapat nak update blog secara berkala.. banyak info dr blog rakan-rakan yang saya terlepas....
rindu rasanya.... bukannya apa.. saya baru sahaja menukar kepada streamyx.. sblm ni saya guna wireless.. tapi disebabkan bayak sgt problem yang timbul.. saya terpaksa juga pasang streamyx.. so lps ni Insya Allah xde lagi masalah.. Mudah2an.. Amin...
pada geng tetingkap... rindu kamu sume....
Muahhhhs

4 comments:

Marriatyi Morsin said...

Alhamdulillah semua selesai...rehan jgn lupa jaga diri...miss u too

sitinurulhawa said...

tetingkap ah kurang aktif sebab ratunya hilang :)

Qimy said...

tol3 tu awa..;)

welkam back rehan...*hugs*

dhan said...

rindu sesangat ngan korang.... aku byk yang tertinggal nih... :(