Follow Me

Friday, April 16, 2010

Setelah 9 minggu

Setelah 9 minggu berlalu.. xbanyak yang berubah.. perutku still 'maintain' hik3
Cuma yang berubah.. aku MALAS pergi kedai.. MALAS bergerak.. aktiviti kegemaran sume aku tinggalkan.. contohnya.. aktiviti shopping yang selama ni cam terapi.. aktiviti makan.. yang selalu memenuhi rutin harian aku.. aku jadi xsuka g jalan2.. dok memerap je kat umah.. sampai sume keje tergendala...
aku berharap sangat.. perubahan ni hanya sementara je.. sbb aku perlu g kerja.. biar segala aktiviti dapat aku buat.. xdelah baby nanti malas...
dah tentulah orang yang paling risau adalah my husband.. che nafis... yalah bila aku xmo g kedai.. dia of courselah malas,. bila anak isteri xde depan mata.. so kitorang bercutilah.. tapi hari ni aku gagahkan diri.. kena lawan malas tuh.. xbleh ikutkan sangat...
Setakat ni.. aku xde morning sickness tapi kepala sakit giler.. sepanjang hari.. maybe sbb perut selalu masuk angin.. makan xselera sangat.. so.. bila xmuntah dia naik kat kepala.. xleh nak pk bebenda.. mudah2an keadaan ni takkan lama...

6 comments:

Marriatyi Morsin said...

rehan...harap semuanya ok...aku dh 34mgu...klu xselera nk makan ko cari buah la...jgn bio perut kosong.

dhan said...

thanks maity...
aku memang rasa cam xde ngidam ape2 tapi aku cam dah xske fast food... kalo masa tia dulu memang bubur mcd xtinggal...
makanpun ske lauk2 kampung jer... teringin makan pisang rebuslah.. pisang masak lemaklah... daging masak lemak kg lah.. sib mak aku rajin nak melayan hahahahaa

Acik said...

Salam..
Tahniah kerana akan menerima org baru.. Jgn biarkan perut kosong. Seeloknya amalkan memakan jus kurma atau makan buah kurma utk dptkan tenaga..insyaAllah.

Qimy said...

aku sokong ckp acik. makan, jgn x makan. sian baby. :)

take care. harap lebih sihat. kem salam napis.

idasm said...

dhan... take care. amalkanlah segala yg baik2 utk ibu2 mengandung.. k.ida x leh nak nasihat sgt sebab xde pengalaman.. hehe.. tp rasanya dlm buku ada...

dhan said...

thanks acik...
tetiba rasa cam peknen anak 1st plak.. hik3

Qim: aku makan tapi cam xselera sangat.. tapi arituh dok kl 2hr.. makan laik pauk kg.. seleranya.. warghhh mengagumkan.. :p

k.ida: thanks.. xsemestinya xde experience xleh nak nasihat.. hik3